Ostatnia decyzja Jima Ryana dotycząca potencjalnego przejęcia Activision Blizzard sprowokowała Lulu Cheng Meservey do odwetu. Zainspirowana trzecim odcinkiem serialu The Last of Us dyrektor Activision Blizzard postanowiła w serii postów na Twitterze uświadomić Komisji Handlowej, że pozycja Sony na rynku nie jest zagrożona.
Activision Blizzard zachęca FTC do obejrzenia The Last of Us
Microsoft próbował już bardzo wielu strategii, aby przekonać FTC i opinię publiczną do zaakceptowania zakupu Activision Blizzard. Najpierw zapewniano o dalszym wydawaniu Call of Duty na PlayStation, a później zaczęto uświadamiać Federalną Komisję Handlową o sile Sony.
Nowym argumentem w tej dyskusji stał się właśnie serial HBO The Last of Us, który po trzech odcinkach jest ogromnym hitem i w oczach wielu ekspertów może być jedną z najlepszych produkcji tego roku. Lulu Cheng Meservey oznaczyła w swoim ostatnim poście na Twitterze FTC i wytłumaczyła, dlaczego ma to duże znaczenie w kontekście przejęcia Activision Blizzard. Jej zdaniem pozycja Sony nie jest zagrożona dzięki wielu imponującym markom w grach, telewizji, kinematografii i muzyce.
Przeczytaj też: Najlepsze gry MOBA
Wypowiedź Meservey nie przekona prawdopodobnie FTC do zmiany decyzji. Sądząc jednak po odpowiedziach na jej tweety, niektórzy zgadzają się z tym rozumowaniem. Inni zwracają z kolei uwagę na fakt, jak zabawna jest strategia nieustannego chwalenia swojej konkurencji.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.