The Last of Us nowym argumentem w kwestii przejęcia Activision Blizzard. FTC powinno obejrzeć serial

The Last of Us

Ostatnia decyzja Jima Ryana dotycząca potencjalnego przejęcia Activision Blizzard sprowokowała Lulu Cheng Meservey do odwetu. Zainspirowana trzecim odcinkiem serialu The Last of Us dyrektor Activision Blizzard postanowiła w serii postów na Twitterze uświadomić Komisji Handlowej, że pozycja Sony na rynku nie jest zagrożona.

REKLAMA

Activision Blizzard zachęca FTC do obejrzenia The Last of Us

Hi @FTC — did you catch last night’s episode of The Last of Us? It was incredible.

No wonder the show is breaking records. It’s a true blockbuster, watched by tens of millions.

If you haven’t already, you should check it out. You may be particularly interested in the fact that pic.twitter.com/MhcT0DmOsM

— Lulu Cheng Meservey (@lulumeservey) January 30, 2023

Hi @FTC — did you catch last night’s episode of The Last of Us? It was incredible.

No wonder the show is breaking records. It’s a true blockbuster, watched by tens of millions.

If you haven’t already, you should check it out. You may be particularly interested in the fact that pic.twitter.com/MhcT0DmOsM

— Lulu Cheng Meservey (@lulumeservey) January 30, 2023

Microsoft próbował już bardzo wielu strategii, aby przekonać FTC i opinię publiczną do zaakceptowania zakupu Activision Blizzard. Najpierw zapewniano o dalszym wydawaniu Call of Duty na PlayStation, a później zaczęto uświadamiać Federalną Komisję Handlową o sile Sony.

Nowym argumentem w tej dyskusji stał się właśnie serial HBO The Last of Us, który po trzech odcinkach jest ogromnym hitem i w oczach wielu ekspertów może być jedną z najlepszych produkcji tego roku. Lulu Cheng Meservey oznaczyła w swoim ostatnim poście na Twitterze FTC i wytłumaczyła, dlaczego ma to duże znaczenie w kontekście przejęcia Activision Blizzard. Jej zdaniem pozycja Sony nie jest zagrożona dzięki wielu imponującym markom w grach, telewizji, kinematografii i muzyce.

Przeczytaj też: Najlepsze gry MOBA

Wypowiedź Meservey nie przekona prawdopodobnie FTC do zmiany decyzji. Sądząc jednak po odpowiedziach na jej tweety, niektórzy zgadzają się z tym rozumowaniem. Inni zwracają z kolei uwagę na fakt, jak zabawna jest strategia nieustannego chwalenia swojej konkurencji.

REKLAMA
Chcesz być na bieżąco? Obserwuj XGP.pl w Google News!

Niektóre odnośniki w niniejszej publikacji to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz rozwój portalu.

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

REKLAMA
Zobacz jak oszczędzić na abonamencie!