Twórcy Quantum Error odpowiadają na negatywny odbiór gry! Podkreślono, że „krytyka ich nie powstrzyma”

Quantum Error

Quabtum Error to dość ciekawy przypadek gry, która z jednej strony dzięki preorderom pokryła koszty produkcji, z drugiej zaś została dość surowo oceniona przez recenzentów. Produkcji zarzuca się wiele i są to na tyle poważne wady, że według niektórych ciężko czerpać jakąkolwiek satysfakcję z ogrywania jej. Deweloperzy jednak nie zamierzają uginać się pod ciężarem krytyki i odpowiadają na nią w swoim stylu.

TeamKill Media nie zamierza poddawać się krytyce Quantum Error

TeamKill Media w oficjalnym komunikacie na Twitterze/X przekazali, że są dumni z tego, iż ich produkcje ocenia się tak samo, jak wysokobudżetowe gry AAA. Jednocześnie stwierdzają oni, iż krytyka, która spada na zespół nie „zatrzyma ich”, ani tym bardziej nie wpłynie na ich determinacje i pozostałe projekty nad którymi pracują.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Jesteśmy dumni z naszej i gry i traktujemy całą krytykę jako komplement, bo jesteśmy oceniani na równi z grami AAA, kiedy operujemy znacznie mniejszym budżetem, co stwarza ograniczenia. Do Wszystkich, którzy oczerniają nas w mediach społecznościowych lub cieszą się z tego — nie powstrzyma nas to, ani nie zmieni tego, co robimy. Nie możemy się doczekać, aż gracze zagrają w QE. Jesteśmy bardzo podekscytowani, że nasi gracze w końcu będą mogli zagrać w naszą grę i nic nie będzie w stanie powstrzymać naszej ekscytacji. Będziemy nadal się doskonalić i przy większym budżecie zrobić jeszcze więcej w przyszłości.

Komunikat TeamKill Media

Oczywiście deweloperzy dopuszczają do siebie konstruktywną krytykę i rozumieją, że nie każdemu Quantum Error może przypaść do gustu. Zrzucają to jednak na garb bardziej staroszkolnego podejścia do tematu tworzenia gier, który obecnie nie cieszy się tak dużą popularnością, jak jeszcze kilka lub kilkanaście lat temu.

Negatywne opinie nie mają absolutnie żadnego wpływu na naszą determinację i gry, nad którymi pracujemy. Niektórym nie spodoba się nasza produkcja i nie ma w tym nic złego, ponieważ dlatego istnieje wiele innych gier, które możesz wybrać. Konstruktywna krytyka jest akceptowana. Do graczy — nie jesteśmy nowoczesnymi twórcami, jesteśmy starą szkołą, a Quantum Error ma być odkrywane i rozwiązywane samodzielnie po tutorialach.

Komunikat TeamKill Media

Przeczytaj też: Laptop gamingowy do 8000 zł

TeamKill Media postanowiło więc postawić na dość ofensywne podejście do krytyki, co może świadczyć o wysokich morale ekipy odpowiedzialnej za Quantum Error. Tak czy owak, sama produkcja pozostawia wiele do życzenia, a skoro deweloperzy nie zamierzają się powstrzymywać, to może warto wypuścić wreszcie stosowane aktualizacje. Rozwiążą one przynajmniej część bolączek tej produkcji.

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
TYLKO DO 31.12!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.