Twórcy Redfall żegnają się z graczami i zachęcają do sprawdzenia ostatniej łatki! „Jestem wam wszystkim wdzięczna”

Redfall

Redfall ani na premierę, ani tym bardziej po czasie nie jest w żadnym stopniu grą wybitną, w zasadzie to ciężko powiedzieć, żeby była ona chociaż dobra. Mając to na uwadze wiele, osób nie jest zdziwionych tym, że ostatecznie twórcy tej gry, czyli Arkane Austin zostało zamknięte. Przy okazji wypuszczania ostatniej aktualizacji do gry ekipa z tej firmy postanowiła zmieścić serię wpisów, które definitywnie stanowią pożegnanie z całą społecznością.

Twórcy Redfall żegnają się ze społecznością

Przy okazji wydania ostatniej aktualizacji do Redfall deweloperzy pracujący w tym studiu zdecydowali się zamieścić mediach społecznościowych serię wpisów, które stanowią swoiste pożegnanie deweloperów ze społecznością graczy. Jedną z takich osób był legendarny Harvey Smith od lat związany z Arkane Austin.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Ostatnia łatka Redfall jest już dostępna. Miesiące pracy zespołu nad tą wersją ReVamp i ogromny wysiłek wszystkich zaangażowanych w ciągu ostatnich kilku tygodni. Przekształcenie dużych systemów, więcej typów wyzwań. Baw się dobrze, zawsze.

Harvey Smith

Swój wpis zamieściła także była już kompozytorka ścieżek dźwiękowych z Arkane Austin, która pod koniec swojej kariery w studiu zajmowała się także testowaniem nowej zawartości.

Pod koniec mojego pobytu w Arkane codziennie testowałam Redfall. Zagłębiłam się w nowy system reputacji społeczności, rozegrałam dziesiątki zaktualizowanych Gniazd Wampirów. Zawsze znajdowałam nowe, spersonalizowane wyzwania lub obserwowałam interakcję systemów w zabawny sposób. Świetnie się bawiłam.

Tym bardziej było to dla nas miażdżące, gdy zostaliśmy zamknięci i mieliśmy wrażenie, że ta łatka nigdy nie ujrzy światła dziennego. Ale już jest dostępna, dzięki naprawdę legendarnym wysiłkom @BenHorne, @Carraway___ i wielu innych. Jestem wam wszystkim wdzięczna na zawsze.

Emily EMeo na Twitterze

Sama aktualizacja wprowadza do Redfall faktycznie wiele ciekawych usprawnień i nowości, z których gracze mogliby rzeczywiście bardzo się cieszyć. Mowa, chociażby o wprowadzeniu trybu offline, przerobionych systemów czy nawet wsparcia dla technologi NVIDIA DLSS 3. Wszystko to jednak pojawiło się zbyt późno, aby jakkolwiek uratować tę produkcję.

Branża gamingowa stała się bezlitosnym miejscem, gdzie takie projekty jak Redfall nie tylko nie są w stanie na siebie zarobić, ale są nawet w stanie pociągnąć na dno swoich twórców. Z jednej strony współczucie jest tutaj jak najbardziej na miejscu, jednak gdyby Arkane Austin od początku wydało dobrą grę, to zapewne taki news w ogóle by się nie pojawił.

Źródło: purexbox.com

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

TAGI:

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
TYLKO DO 31.12!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.