Gry w chmurze także ze wsparciem dla FPS Boost. Xbox Cloud Gaming zyskuje funkcję z Xbox Series X|S

Xbox Cloud Gaming FPS Boost

FPS Boost to świetna funkcja, która usprawnia działanie starszych gier na Xboxie Series X i Xboxie Series S. Dotychczas rozwiązanie było dostępne wyłącznie na wymienionych konsolach, ale Amerykanie zdecydowali, że od teraz z płynniejszej rozgrywki skorzystają także gracze bawiący się w ramach Xbox Cloud Gaming. Na dobry początek wsparcie dla FPS Boost otrzymało ponad 30 gier w chmurze.

FPS Boost w grach z Xbox Cloud Gaming

Xbox Cloud Gaming FPS Boost
Xbox Cloud Gaming

Wczoraj informowaliśmy, że ponad 70 nowych gier na Xboxa dostało wsparcie dla wstecznej kompatybilności i niemal 40 dla FPS Boost. Tak się jednak składa, że Microsoft po cichu przemycił też FPS Boost do wybranych tytułów działających w chmurze. Przechodząc do konkretów, oto ich pełna lista:

  1. Battlefield 4
  2. Beholder Complete Edition
  3. Dishonored Definitive Edition
  4. Dishonored: Death of the Outsider
  5. Dragon Age: Początek
  6. Dragon Age: Inkwizycja
  7. The Evil Within 2
  8. The Elder Scrolls IV: Oblivion
  9. Fallout 3
  10. Fallout 4
  11. Fallout 76
  12. Fallout: New Vegas
  13. Fable Anniversary
  14. Fable III
  15. Gears of War 2
  16. Gears of War 3
  17. Gears of War 4
  18. Gears of War: Judgment
  19. Gears of War: Ultimate Edition
  20. The Gardens Between
  21. Halo Wars 2
  22. Kameo: Elements of Power
  23. MotoGP 20
  24. My Time at Portia
  25. My Friend Pedro
  26. Prey
  27. ReCore
  28. Steep
  29. Shadow Warrior 2
  30. Titanfall 2
  31. Two Point Hospital
  32. Wasteland 3
  33. Yakuza 6: The Song of Life

Fani Xbox Cloud Gaming mają się z czego cieszyć, bo wymienione wyżej gry będą teraz wyraźnie płynniejsze niż dotychczas. Jednocześnie warto wspomnieć, że na opisanych tytułach z pewnością się nie skończy: znając Microsoft, już niedługo wsparcie dla FPS otrzymają kolejne produkcje działające w chmurze.


Nie da się ukryć, że gigant z Redmond podjął kolejną dobrą decyzję, bo jaki jest sens w trzymaniu tak ciekawej funkcji tylko dla nowych Xboxów, skoro równie dobrze mogą z niej skorzystać także inni gracze? No właśnie – żaden. Pozostaje nam tylko mieć nadzieje, że wprowadzenie FPS Boost dla gier w chmurze nie spowolni rozwoju tego rozwiązania na konsolach, bo wsparcie dla nowych tytułów niestety już teraz jest ogłaszane stosunkowo rzadko.

Dyskusja na temat wpisu