Spór między Microsoftem i Federalną Komisją Handlu w sprawie przejęcia Activision Blizzard nadal trwa. I chociaż FTC wbrew wcześniejszym doniesieniom nie pozwała do tej pory giganta z Redmond, tak konflikt wydaje się jeszcze być daleko od zażegnania. Możliwe, że pomoże w tym nowy pomysł „Zielonych”, polegający na reklamie stworzonej wspólnie ze związkami zawodowymi.
Wspólna reklama Microsoftu i CWA w The Washington Post
Wydaje się, że w ostatnim czasie Microsoft zmienił strategię co do swojego sporu z Federalną Komisją Handlu. Najpierw wycofał się z oskarżeń dotyczących łamania przez FTC konstytucji Stanów Zjednoczonych. Teraz razem z organizacją Communications Workers of America firma przygotowała drobną kampanię reklamową, którą opublikowano w The Washington Post.
Zasadniczo jest to po prostu komunikat, w którym Microsoft podkreśla swoje dotychczasowe dokonania na polu polepszenia praw pracowniczych. Chodzi tu między innymi o zgodę na powstanie związku zawodowego w ZeniMax Media czy o podpisaną w czerwcu 2022 roku umowę z CWA. Na jej mocy „Zieloni” zobowiązali się, że nie będą przeszkadzać zatrudnionym w tworzeniu swoich własnych organizacji wewnątrz spółek należących do firmy.
Wchodząc w nowy rok, pozostajemy zaangażowani w tworzenie najlepszych miejsc pracy, jakie możemy przygotować dla ludzi, którzy zarabiają na życie w sektorze technologicznym.
Microsoft
Zobacz też: Najlepsze gry na Xbox One dla dzieci
Microsoft ma nadzieję, że zrealizuje swoje plany i podobnym porozumieniem w 2023 roku zostanie też objęte Activision Blizzard. Natomiast FTC nie ustosunkowało się jeszcze do tego, czy weźmie tę obietnicę pod uwagę przy końcowej ocenie transakcji.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.