Najnowszy raport Bloomberga rzucił nowe światło na dalszy rozwój serii Halo. 343 Industries miało bowiem zdecydować o poważnych zmianach, w tym o przejściu z autorskich rozwiązań na Unreal Engine. Wcześniej natomiast dobiegły nas doniesienia o zwolnieniach, których dokonano w firmie tworzącej jedną z najbardziej rozpoznawalnych growych marek Microsoftu.
Drastyczne zmiany w serii Halo
Jak donosi Bloomberg, serię Halo i jej kreatorów – studio 343 Industries – czekają poważne zmiany. Najważniejszą decyzją z punktu widzenia graczy jest fakt, że zgodnie ze źródłami raportu firma podjęła decyzję o porzuceniu autorskiej technologii i przejściu na Unreal Engine.
Co więcej, wygląda na to, że mający być trybem battle-royale do Halo Infinite projekt „Tatanka” mógł wyewoluować do stania się osobnym tytułem. Autor raportu nie może jednak potwierdzić żadnych szczegółów na ten temat.
Końcowe fragmenty tekstu Bloomberga zawierają treść wewnętrznego maila, który najwyraźniej wyciekł z 343 Industries. W jego zawartości ujawniono, że sterujący studiem od około roku Pierre Hintze zamierza poprowadzić Halo do stania się ekosystemem dostępnym na „więcej platform niż kiedykolwiek wcześniej”.
Zobacz też: Najlepsze gry akcji
Zastanawiające jest, czy działania te wystarczą, aby uratować producentów Halo. Studio zostało nawet dotknięte ostatnimi masowymi zwolnieniami wśród różnych zespołów należących do Microsoftu.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.