Od premiery Final Fantasy XVI mija już tydzień i na ten moment okazuje się, że tytuł ten jest naprawdę świetny, choć miewa swoje techniczne bolączki. Nic więc dziwnego, że stał się on jedną z popularniejszych produkcji dostępnych na PS5. Oczywiście, wraz z popularnością idą też imponujące wyniki sprzedażowe, które najwidoczniej zadowoliły włodarzy Square Enix.
Square Enix może być zadowolone z wyników sprzedażowych Final Fantasy XVI
Zgodnie z komunikatem wypuszczonym przez Square Enix Final Fantasy XVI w pierwszych trzech dniach swojej obecności na rynku sprzedał się w liczbie ponad 3 milionach egzemplarzy. Wynik ten jest o tyle imponujący, że Final Fantasy VII Remake z 2020 roku w podobnym okresie rozszedł się w nakładzie 3,5 miliona sztuk.
Trzeba jednak pamiętać, że odświeżone wydanie siódmej części tegoż IP debiutowało na PS4 i PS5, a co za tym idzie, domyślna baza graczy była znacznie większa, niż w przypadku najnowszej gry od Square Enix.
Zauważalnie lepszy wynik od „szesnastki” uzyskała poprzednia odsłona cyklu tworzonego przez Square Enix, a więc Final Fantasy XVI. Produkcja ta, będąc dostępną zarówno na konsolach PlayStation oraz Xbox przyciągnęła do siebie 5 milionów graczy na całym świecie.
Przeczytaj też: Gry singleplayer
- Sprawdź aktualne ceny Final Fantasy 16 w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Final Fantasy 16 w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Final Fantasy 16 w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Wynik Final Fantasy XVI najwidoczniej jest dla Square Enix niezwykle zadowalającym, skoro w tak krótkim czasie od debiutu przedsiębiorstwo zdecydowało się przedstawić światu konkretne liczby. Zapewne ilość sprzedanych kopii gry będzie sukcesywnie wzrastać w miarę upływu czasu oraz kampanii marketingowych, które jeszcze bardziej wypromują historię Clive’a Rosfielda.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.