Studio Naughty Dog, twórcy takich hitów jak The Last of Us i Uncharted, przyjęli na swój pokład Andersa Howarda, „ojca battle passa”. Objął on stanowisko Głównego Projektanta Systemów Monetyzacji. Czyżby wziął pod opiekę również sieciowe The Last of Us?
Projektant przepustek sezonowych w Fortnite pracuje dla Naughty Dog
Anders Howard poinformował na swoim Twitterze, że obecnie pracuje dla Naughty Dog. Zgodnie z jego profilem na LinkedIn, zatrudnienie rozpoczęło się w listopadzie 2022 roku. Jego stanowisko to Principal Monetization Designer, czyli będzie projektował systemy zachęcające graczy do wydawania pieniędzy w grach-usługach.
Trzeba przyznać, że twórcy The Last of Us wybrali najlepszą osobę do tej roboty. Howard brał udział w tworzeniu battle passa dla Fortnite i tym samym rozpowszechnił tego rodzaju systemy, które dzisiaj spotykamy niemal wszędzie. Zajmował się tym przez ponad 7 lat, w międzyczasie projektując przepustki do Rocket League i Fall Guys. Definitywnie wie, jak wyciągnąć pieniądze z naszych portfeli.
Zobacz też: Stare gry na komputer i konsole
Oficjalnie nie wiemy, jakimi projektami zajmie się Howard u nowego pracodawcy, jednak najbardziej prawdopodobny scenariusz zakłada jego udział w The Last of Us „Frakcje”, zapowiedzianego jako największe sieciowe doświadczenie od Naughty Dog. Niewykluczone jednak, że obejmie on pieczę nad jakąś nową grą AAA od studia.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.