W tym tygodniu część graczy Assassin’s Creed doświadczyła nieprzyjemnej sytuacji. W trakcie rozgrywki użytkownikom wyświetlano bowiem reklamę Assassin’s Creed Mirage. Jak można się było spodziewać, nie spodobało się to fanom, a na Ubisoft spadła fala krytyki. Francuska firma postanowiła odnieść się do całego zamieszania i wydała oświadczenie.
Ubisoft wydał oświadczenie w sprawie reklam Assassin’s Creed Mirage w innych odsłonach serii
Fabien Darrigues – rzecznik Ubisoftu – w komunikacie przesłanym redakcji The Verge przyznał, że firma dowiedziała się od użytkowników o wyskakujących reklamach Assassin’s Creed Mirage w innych odsłonach serii Assassin’s Creed. Wydawca poinformował, że zaistniała sytuacja jest wynikiem „błędu technicznego”.
Rzecznik Ubisoftu zapewnił także, że deweloperzy zajęli się całą sprawą, gdy „tylko dowiedzieli się o problemie”. Wygląda więc na to, że fani wcześniejszych odsłon serii Assassin’s Creed nie muszą już obawiać się reklam Assassin’s Creed Mirage. Pozostaje mieć również nadzieję, że podobne „błędy techniczne” nie będą już niepokoić użytkowników w przyszłości.
Zobacz też: Najlepszy smartfon do 3000 zł
- Sprawdź aktualne ceny Assassin's Creed Mirage w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Assassin's Creed Mirage w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Assassin's Creed Mirage w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Na koniec przypomnijmy, że Assassin’s Creed Mirage dostępne jest na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X|S. Zgodne z zapowiedziami najnowsza odsłona serii Assaassin’s Creed wraz z grudniową aktualizacją otrzyma tryb Nowa Gra Plus oraz utrudnienie dla doświadczonych fanów serii.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.