Assassin’s Creed Mirage zostało zapowiedziane podczas wrześniowego Ubisoft Forward. Ujawnienie produkcji wywołało bardzo pozytywne emocje wśród społeczności, bo deweloperzy zdążyli już potwierdzić, że gra będzie czerpała garściami z pierwszych odsłon serii. Nie tyczy się to jednak walki.
Trzy rodzaje broni i krytyczne ciosy ukrytym ostrzem w AC Mirage
O szczegółach systemu walki opowiedział YouTuber JorRaptor, który poświęca swój kanał w pełni marce o zakapturzonych zabójcach. Porozmawiał on z Jeanem Luca Salą – dyrektorem artystycznym AC Mirage – który ujawnił, iż walka w historii Basima nie będzie oparta na kontratakach, tak jak miało to miejsce chociażby w przygodach Ezio.
Starcia w AC Mirage mają być podobne do tych znanych z Valhalli, aczkolwiek wszystkie ruchy bohatera zostały opracowane od podstaw, dzięki czemu Basim będzie szybszy i ogólnie mobilniejszy, co ma sprawić, iż wymieszanie parkouru z walką stanie się prostsze niż w przypadku wywołanej już wyżej Valhalli.
Przeczytaj też: Jaki zasilacz do komputera kupić?
Potwierdzono również to, że ukryte ostrze będzie zabójcze – jeden pojedynczy atak z tego narzędzia będzie śmiertelny dla każdego przeciwnika. Oprócz tej broni skorzystamy jeszcze wyłącznie z miecza oraz sztyletu.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.