Atlas Fallen zapowiada się jako jedna z ciekawszych pozycji, która trafi do sprzedaży w okresie wakacyjnym. W jednej z ostatnuch publikacji deweloperzy zdecydowali się przesunąć datę premiery, ze względy na chęć dopracowania swojego najnowszego projektu. Najnowsze wieści dokładnie obrazują w jakich warunkach tytuł ten zadziała zarówno na PS5, jak i Xbox Series X|S.
Atlas Fallen zapowiada się jako naprawdę dobrze zoptymalizowany tytuł
W ostatnim wywiadzie przeprowadzonym przez redakcję GamingBolt dyrektor kreatywny gry — Jan Klose — zdradził konkretne informacje związane z działaniem Atlas Fallen na konsolach. Oczywiście przy zachowaniu jakości 4K produkcja działać będzie w 30 kl./s. Tryb nastawiony na wydajność ma zaoferować 60 FPS-ów i działać w rozdzielczości 1440p. Oczywiście wartości te dotyczyć będą PS5 oraz Xbox Series X.
Słabsza konsola od Microsoftu ma również działać w jakości 4K i 30 klatkach na sekundach, dla osób preferujących wydajność gra zadziała w rozdzielczości 1080p i „stabilnych” 60 FPS-ach.
Przeczytaj też: Gry podobne do League of Legends
- Sprawdź aktualne ceny Atlas Fallen w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Atlas Fallen w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Atlas Fallen w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Deweloper potwierdził, że w Atlas Fallen znalazła się opcja dynamicznego skalowania rozdzielczości, tak aby zachowywać płynną wydajność nawet w bardziej „stresowych” sytuacjach. Są to całkiem interesujące doniesienia, bo mogą sugerować, że deweloperzy bardzo poważnie podeszli do tematu optymalizacji. O efektach tego przekonamy się dopiero po premierze, która odbędzie się już 10 sierpnia 2023 roku.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.