Black Myth Wukong to produkcja, ku której zwrócone są oczy wszystkich fanów przedstawicieli gier z gatunku soulslike. Tytuł, póki co robi bardzo pozytywne wrażenie, a gracze z niecierpliwością wyczekują daty premiery. Okazuje się jednak, że pomimo wymagających na pierwszy rzut oka walk, gra może zaoferować ciekawą funkcjonalność dla osób, które gorzej radzą sobie w potyczkach z bossami w tego typu produkcjach.
Starcia w Black Myth Wukong będą dopasowane do umiejętności graczy
Według najnowszych doniesień, starcia z bossami w Black Myth Wukong będą znacząco inne w zależności od umiejętności graczy. Wszystko zależeć ma od tego jak szybko grający poradzą sobie z pierwszą fazą walki z dużym przeciwnikiem. Jeżeli potyczka zajmie zbyt wiele czasu, a gra uzna, że gracz słabo sobie radzi, to boss zostanie pokonany i nie przejdzie do drugiej fazy, która to z kolei jest domyślna dla osób, które sprawniej poradzą sobie z pierwszym wcieleniem przeciwnika.
Trzeba przyznać, że powyższy system dostosowania walk do umiejętności brzmi całkiem ciekawie. Nie brakuje jednak głosów krytyki, które mówią, że takie podejście ucina zawartość dla mniej doświadczonych graczy i tak naprawdę grają oni w wykastrowany produkt.
- Sprawdź aktualne ceny PlayStation 5 w Media Expert NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny PlayStation 5 w RTV EURO AGD
- Sprawdź aktualne ceny PlayStation 5 w Media Markt
- Sprawdź aktualne ceny PlayStation 5 na Allegro
Póki co nie jest dokładnie jasne jak nowy system trudności będzie dokładnie funkcjonował, oraz jakie ustawienia tytuł w związku z nim zaoferuje. Sami twórcy gry również nie zabrali głosu w tej sprawie. Zapewne wszystko stanie się jasne 20 sierpnia 2024, kiedy to Black Myth Wukong ma mieć swoją premierę.
Źródło: X (Twitter)
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.