Przeciek głosi, że Warzone 2 będzie bardziej przypominał Blackout niż pierwszego Warzone’a

Call of Duty: Warzone

Nie jest tajemnicą, że Call of Duty: Warzone 2 powstaje — gra ma zostać zaprezentowana jeszcze w 2022 roku. Równolegle trwają prace nad Modern Warfare II, którego pierwszy zwiastun wydaje się być coraz bliżej. Dzisiaj jednak będzie o Warzone, a konkretniej Warzone 2. Według najnowszych doniesień kolejna odsłona szalenie popularnego battle royale’a ma przypominać bardziej Blackout z Black Ops 4 niż pierwszego Warzone’a.

Call of Duty: Warzone 2 niczym Blackout z Black Ops 4

Doniesienia o Warzone 2

YouTuber NeroCinema opublikował wideo, w którym zdradził trochę informacji na temat nadchodzącego Call of Duty: Warzone 2. Przeciek został następnie potwierdzony przez dobrze znanego CoD-owej społeczności Toma Hendersona, a także częściowo przez źródła VGC. Według słów mężczyzny największą zmianą w Warzone 2 przejdą zrzuty uzbrojenia (tzw. loadouty) – mają one zostać poukrywane w specjalnych „twierdzach” rozlokowanych po całej mapie, a dostęp do nich ma być znacznie trudniejszy niż w pierwszym Warzonie.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Co więcej, według przecieku na samym odwiedzeniu „twierdzy” ma się nie kończyć — aby uzyskać dostęp do loadoutu, podobno trzeba będzie też wykonać jakieś zadanie (np. rozbroić bombę albo zabić przeciwnika sterowanego przez AI). Questy mają być różne w zależności od „twierdzy”.

Przeczytaj też: Najlepsze gry na słaby PC lub laptop

Jeżeli chodzi o rozwiązania, które Warzone 2 ma podebrać z Blackout, to trzeba wymienić przede wszystkim system ekwipunku. Według informatora będzie można nosić przy sobie tylko tyle sprzętu, ile zmieści się w torbie. Ponadto w nowym battle royalu podobno znajdą się lokację z Modern Warfare 2 z 2009 roku. YouTuber NeroCinema wspomniał w szczególności o mapie Highrise.

Według VGC Warzone 2 zadebiutuje razem z tegorocznym Call of Duty: Modern Warfare II. Rzecz jasna gra będzie całkowicie darmowa — twórcy tak jak dotąd będą zarabiać na opcjonalnych mikropłatnościach.

O autorze
Kacper Kościański
Redaktor naczelny & CEO

Ojciec-założyciel XGP.pl. Zapalony gracz od najmłodszych lat, przygodę z dziennikarstwem growym zaczynał na własnych blogach, o których dzisiaj nikt już nie pamięta. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
TYLKO DO 31.12!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.