Chivalry 2 z gigantycznym napływem graczy po premierze w Xbox Game Pass. Twórcy ujawnili liczbę

Chivarly 2

Kilka dni temu do Xbox Game Pass trafiło Chivalry 2, czyli wieloosobowa gra pozwalająca brać udział w średniowiecznych bitwach. Subskrybenci usługi Microsoftu ochoczo rzucili się na produkcję Torn Banner Studios, o czym deweloper poinformował ostatnio na swoim Twitterze. Od premiery w Game Passie do Chivalry 2 przybyła masa nowych graczy.

REKLAMA

Chivalry 2 przeżywa drugą młodość dzięki subskrypcji Xbox Game Pass

Chivalry 2 has seen over 500k new players since its launch on Game Pass this week!

We're thrilled to welcome so many new knights to the field. ⚔️ pic.twitter.com/AW4ETQmSIl

— Chivalry 2 (@ChivalryGame) October 7, 2022

Chivalry 2 has seen over 500k new players since its launch on Game Pass this week!

We're thrilled to welcome so many new knights to the field. ⚔️ pic.twitter.com/AW4ETQmSIl

— Chivalry 2 (@ChivalryGame) October 7, 2022

Chivalry 2 trafiło do biblioteki Xbox Game Pass 4 października, a z tweeta opublikowanego przez oficjalny profil gry wynika, że w zaledwie 3 dni od premiery w usłudze Microsoftu średniowieczną produkcję sprawdziło ponad 500 tysięcy nowych graczy. Nie da się ukryć, że jest to rewelacyjny wynik, który tylko potwierdza, że Xbox Game Pass potrafi napędzić zainteresowanie. Studio Torn Banner ochoczo powitało nowe osoby na polu walki.

Przeczytaj też: Najlepsze gry na Roblox

Chivalry 2 ukazało się na rynku w czerwcu 2021 roku; mimo dość słabych oceń na Metacritic, gra cieszy się naprawdę sporym wzięciem. Co ciekawe, recenzje na Steamie są w większości bardzo pozytywne – kontrast względem Metacritic jest naprawdę duży. A Wy daliście szansę tej produkcji, czy to nie Wasze klimaty? Napiszcie w komentarzach poniżej!

REKLAMA
Chcesz być na bieżąco? Obserwuj XGP.pl w Google News!

Niektóre odnośniki w niniejszej publikacji to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz rozwój portalu.

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

REKLAMA
Zobacz jak oszczędzić na abonamencie!