Citizen Sleeper wyląduje w Xbox Game Pass w dniu swojej premiery

Citizen Sleeper

Wczoraj Microsoft ujawnił pierwsze gry w Xbox Game Pass na kwiecień. Z kolei dzisiaj dowiedzieliśmy się, że w dniu swojej premiery do usługi Amerykanów zawita Citizen Sleeper. To całkiem ciekawie zapowiadająca się produkcja od jednoosobowego studia Jump Over The Age.

Citizen Sleeper w Xbox Game Pass od dnia premiery

Zwiastun Citizen Sleeper

Citizen Sleeper reprezentuje gatunek RPG, ale tytuł czerpie też wiele z papierowych gier fabularnych. Głównym bohaterem opowieści jest tytułowy Sleeper — cyfrowa ludzka osobowość zamknięta w sztucznym ciele. Sama fabuła koncentruje się tu wokół korporacji Essen-Arp, w której niegdyś pracował protagonista — niestety były pracodawca uważa go za swoją własność i za wszelką cenę próbuje odzyskać podwładnego. Podczas zabawy będziemy starali się poznać tajemnice złowrogiej korporacji, a także przetrwać kolejne cykle w tej przedziwnej rzeczywistości.

Przeczytaj też: Najciekawsze gry przygodowe w Xbox Game Pass

Premiera Citizen Sleeper (tak jak Trek to Yomi) odbędzie się 5 maja 2022 roku i tego samego dnia gra trafi też do biblioteki Xbox Game Pass. W ramach subskrypcji Microsoftu uruchomimy ją na komputerach PC, Xboxie One, konsolach nowej generacji (Xbox Series X|S) i być może w chmurze. Czekacie, czy niekoniecznie? Dajcie znać w komentarzach poniżej!

Niektóre odnośniki w niniejszej publikacji to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz rozwój portalu.

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Spora okazja!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.