W zeszłym tygodniu – zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami – na sklepowych półkach pojawiła się fizyczna wersja gry Cuphead. Tymczasem okazuje się, że niezależna produkcja studia MDHR wciąż porywa tłumy. Wszystko za sprawą wydanego w czerwcu dodatku The Delicious Last Course, który może się pochwalić świetnymi – jak na standardy gier indie – wynikami sprzedaży.
Studio MDHR chwali się wynikami sprzedaży Cuphead: The Delicious Last Course
Deweloperzy ze studia MDHR opublikowali wpis na portalu społecznościowym Twitter wpis, w którym poinformowali, że sprzedaż dodatku The Delicious Last Course do gry Cuphead przekroczyła już 2 miliony egzemplarzy. Wynik ten obejmuje wszystkie platformy, na których pojawiło się wspomniane rozszerzenie. To świetna wiadomość zarówno dla twórców, jak i samych fanów, ponieważ daje nadzieję na rozwój serii Cuphead w przyszłości.
W The Delicious Last Course bracia Filuś i Kubuś wyruszają z Bajeczną Czarką na wielką przygodę w pakiecie DLC z nową wyspą! Dzięki nowym broniom, czarom i zdolnościom Czarki zmierzycie się z najtrudniejszym zadaniem i nowymi, zakręconymi, nieprzewidywalnymi bossami, którzy pomagają Solisławowi Tejziemskiemu.
– informuje opis gry w Xbox Store.
Zobacz też: Najlepsze gry roguelike
Warto przypomnieć, że wspomniana na początku wiadomości fizyczna wersja gry Cuphead zawiera dodatek The Delicious Last Course. Niestety dla użytkowników komputerów osobistych pudełkowe wydanie dostępne jest wyłącznie na konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.
Kup CUPHEAD (wersja pudełkowa)
- Cuphead (PS4) w Media Expert – 169 zł
- Cuphead (XONE) w Media Expert – 169 zł
- Cuphead (Switch) w Media Expert –
169 zł/ 159,99 zł
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.