Sequel Cyberpunk 2077 z kamerą TPP? CD Projekt RED najwyraźniej nie wyklucza takiej możliwości

Cyberpunk 2077

Na premierę kontynuacji gry Cyberpunk 2077 będzie trzeba nieco poczekać. CD Projekt poinformowało bowiem, że sequel produkcji z 2020 roku znajduje się obecnie w fazie koncepcyjnej. Tymczasem w trakcie ostatniego spotkania z inwestorami padło pytanie, czy w Cyberpunk „Orion” – podobnie jak w pierwszej części – gracze również będą śledzić wydarzenia z perspektywy pierwszej osoby. Wyczerpującej odpowiedzi udzielił natomiast Paweł Sasko – główny projektant zadań.

CD Projekt RED odpowiada na pytanie dotyczące perspektywy w kontynuacji gry Cyberpunk 2077

Dzień inwestora CD PROJEKT

Jeden z uczestników ostatniej konferencji dla inwestorów CD Projekt wspomniał o narzekaniach graczy na brak możliwości rozgrywki z widoku trzeciej osoby w grze Cyberpunk 2077. Paweł Sasko został zapytany, czy deweloperzy żałują, że zdecydowali się na kamerę FPP, a także, czy w Cyberpunk „Orion” dostępna będzie opcja wyboru perspektywy.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Na samym początku swojej wypowiedzi główny projektant zadań w CD Projekt RED podkreślił, że zespół „z pewnością nie żałuje”, że Cyberpunk 2077 oferuje wyłącznie kamerę FPP. Sasko podkreśla, że zespołowi zależało, by wspomniana produkcja miała „własną tożsamość” zarówno jako produkt, jak i marka. Zdaniem dewelopera widok z pierwszej osoby bardzo pomógł w osiągnięciu tego celu.

Sasko stwierdził również, że twórcy potrzebują czasami „zrobić coś inaczej”, żeby nie zostawać w „utartych ramach”. Główny projektant zadań w CD Projekt RED dodał następnie, że w branży nie brakuje różnych firm i marek, które są „tworzone taśmowo”. Polskie studio nie chciało natomiast podążać tą drogą, stąd też takie, a nie inne decyzje.

Zobacz też: Najlepsze laptopy gamingowe do 10000 zł

Paweł Sasko zakończył natomiast swoją wypowiedź słowami: „Co będzie w Orionie, to zobaczymy”. W tym momencie CD Projekt RED najwyraźniej nie wyklucza, że w kontynuacji gry Cyberpunk 2077 dostępna będzie kamera TPP. Wzmianka o budowaniu własnej tożsamości poprzez widok FPP sugeruje jednak, że twórcy ponownie postawią na pierwszoosobową perspektywę. Zawsze istnieje również szansa, że deweloperzy dadzą graczom wybór w tej kwestii.

O autorze
Mikołaj Ciesielski
Redaktor działu Newsy

Miłośnik gier wideo z dobrą fabułą. Niegdyś wielki fan produkcji z otwartym światem, ale obecnie zdecydowanie częściej sięga po tytuły o nieco bardziej zamkniętej strukturze. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
TYLKO DO 31.12!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.