Diablo 4 – ile obrażeń można zadać jednym ciosem? Takiego wyniku się nie spodziewacie

Diablo 4 Lilith Dogo

Popularność Diablo 4 nadal jest całkiem duża, a zbliżający się coraz bardziej start pierwszego sezonu rozgrywek zapewne podtrzyma ją jeszcze przez długi czas na wysokim poziomie. Nic więc dziwnego, że część graczy co jakiś czas wpada na dziwne pomysły, w ramach których testują pewne aspekty tej produkcji, aby sprawdzić jej limity. Pewna grupa zapaleńców sukcesywnie dąży do zmaksymalizowania swoich obrażeń i jednemu z nich udało się osiągnąć niewyobrażalne wręcz liczby.

Gracze w Diablo 4 próbują przekroczyć prawdziwy próg bólu. Zadają obrażenia liczone w miliardach, a nawet… sekstylionach

Okazuje się, że dzięki przemyślanemu tworzeniu buildów najwięksi zapaleńcy są w stanie zadawać przeciwnikom naprawdę ogromne obrażenia. Od pewnego czasu w internecie zaczęły pojawiać się materiały w których kolejni twórcy udowadniają, że grając druidem, są w stanie przebić barierę nawet 2,1 miliarda punktów zadanych jednym atakiem.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Te liczby są bez wątpienia niezwykle imponujące, zwłaszcza że przeciętny gracz, który nieprzesadnie będzie zwracał uwagę na rozwój swojej postaci, będzie miał problem, aby je osiągnąć; w zasadzie będzie to wręcz niemożliwe. Mimo tego, tych miliardowych wyników nie można uznać z najwyższe, które zostały osiągnięte w Diablo 4, bo te są o kilka rzędów wielkości większe.

Youtuber o pseudonimie Rob2628, który jakiś czas temu jako pierwszy osiągnął 100. poziom doświadczenia w trybie Softcore, ponownie dowiódł, że najnowsza gra od Blizzarda nie ma przed nim większych tajemnic. Dzięki specjalnie przygotowanemu buildowi dla barbarzyńcy był w stanie zadać jednym atakiem ponad 35 sekstylionów punktów obrażeń (dla lepszego uzmysłowienia to będzie 35 i 36 zer).

Diablo 4 – materiał użytkownika Rob628 nt. buildu dzięki któremu osiągnął 35 sekstylionów obrażeń

Osiągnięcie tak gargantuicznych obrażeń w Diablo 4 nie jest w żadnym stopniu efektem błędu lub celowego psucia gry. Okazuje się, że youtuber stworzył po prostu bardzo dobry build, którego podstawą jest synergia dwóch konkretnych aspektów — Aspect of Berserk Ripping oraz Skullbreakser’s Aspect. Pierwszy z nich odpowiadania za zadawanie dodatkowych obrażeń od krwawienia podczas bycia w trybie berserka, drugi zaś zapewnia bonus do obrażeń od oszołomienia krwawiącego przeciwnika.

Efekt jest naprawdę zabójczy, choć — co warto podkreślić — nie do osiągnięcia podczas klasycznych starć z przeciwnikami. Chodzi przede wszystkim o fakt, że obrażenia z ataku na atak się zwiększają, a co za tym idzie, aby dojść do etapu wspomnianych 35 sekstylionów punktów, musimy natrafić najpierw na nieśmiertelnego wroga, który stanie się żywą kukłą na nasze ciosy. Pewnym paradoksem jest to, że zadając tak potężne ataki, nie będziemy w stanie nimi pokonać naszego przeciwnika.

Przeczytaj też: Gry point and click

Blizzard dość szybko dowiedział się o akcjach wspomnianych graczy i w oświadczeniu, które otrzymała redakcja PC Gamer, przyznał, że tego rodzaju kombinacje są „niezamierzone”. Jednocześnie ekipa odpowiedzialna za poprawianie Diablo 4 ma w „najbliższej przyszłości” to zmienić; oczywiście w celu poprawy balansu gry. Niedługo więc barbarzyńca będzie mógł cieszyć się mianem „chodzącej maszyny zniszczenia”.

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

TAGI:

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
MEGA OKAZJA!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.