Dying Light ukazało się w 2015 roku, ale mimo to Techland wciąż nie przestaje rozwijać swojej gry. Przedwczoraj firma zapowiedziała nowe DLC, a wczoraj ogłosiła, że posiadacze podstawki mogą pobrać wydanie Enhanced Edition zupełnie za darmo. Teraz dowiedzieliśmy się, że Xbox Series S w końcu jest w stanie uruchomić grę w 60 FPS-ach, ale gracze Switcha też dostali kilka istotnych poprawek. Wrocławskie studio nie przestaje pozytywnie zaskakiwać.
60 FPS w Dying Light na Xbox Series S, poprawki dla wersji na Switcha
Next-genowy patch do pierwszego Dying Light został wydany już jakiś czas temu, ale mimo aktualizacji na Xboxach Series S gra nadal działała w maksymalnie 30 FPS-ach. To się jednak właśnie zmieniło, bo Techland wydał już aktualizację wprowadzającą opcję 60 klatek na sekundę na mniejszym Xboxie. Nie obyło się jednak bez kompromisów, bo owszem — Dying Light na XSS może już działać w 60 FPS-ach, ale przy maksymalnej rozdzielczości 1664 x 936 px. Coś za coś, choć na małym monitorze do Xbox Series S obraz powinien być co najmniej znośny.
Przeczytaj też: Mafia 4 podobno już powstaje
Nowe uaktualnienie dostało również Dying Light w wersji na Nintendo Switch. Na tej platformie Techland m.in. poprawił nieco optymalizację, wyeliminował garść bugów i zoptymalizował HD Rumble. Więcej informacji o aktualizacji można uzyskać w centrum wiadomości na Switchu.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.