Nie od dziś wiadomo, że specjaliści od marketingu w branży gier potrafią wykazać się nie lada kreatywnością. Przykładem może być niedawna reklama Sony podczas Ligi Mistrzów, czy Fortnite na ogromnym ekranie The Sphere w Las Vegas. Tym razem ekipa odpowiedzialna za marketing Final Fantasy VII Rebirth w Wielkiej Brytanii postanowiła ozdobić billboard reklamowy padami DualSense.
Final Fantasy VII Rebirth z oryginalnym billboardem reklamowym w Wielkiej Brytanii
W Birmingham w Wielkiej Brytanii pojawił się billboard reklamujący Final Fantasy VII Rebirth. Przedstawia on Clouda z kultowym Buster Swordem na plecach. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że ikoniczna broń głównego bohatera została wypełniona padami DualSense.

Trzeba przyznać, że pomysł z padami DualSense przyczepionymi do Buster Sworda na billboardzie to jeden z ciekawszych zabiegów marketingowych, jakie miały miejsce w ostatnim czasie. Do jego realizacji wykorzystano dokładnie 68 kontrolerów do PS5, z czego 2 są fioletowe a reszta to wersja srebrna.
-                                                     Sprawdź aktualne ceny Final Fantasy VII Remake w Instant Gaming                            Brak prowizji za płatność
-                                                     Sprawdź aktualne ceny Final Fantasy VII Remake w Eneba                            3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu 
-                                                     Sprawdź aktualne ceny Final Fantasy VII Remake w GAMIVO                            10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu 
Na koniec warto dodać, że Sony wraz ze Square-Enix zorganizowali konkurs, w którym można wygrać jednego z 68 użytych do promocji padów. Szczegóły znajdują się w tym miejscu, jednakże konkurs przeznaczony jest jedynie dla mieszkańców Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych i Kanady.
Źródło: Twitter
 


 








 
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.