Premiera odświeżonego GoldenEye 007 już za nami. Gra pojawiła się na Nintendo Switch oraz w bibliotece Xbox Game Pass i została dosyć krytycznie oceniona przez fanów. Teraz na jej temat wypowiedzieli się też niektórzy z twórców oryginału z 1997 roku.
Twórca GoldenEye 007 z 1997: „Szkoda, że nie zostaliśmy zaproszeni”
Niektórzy z członków zespołu deweloperskiego stojącego za GoldenEye 007 z 1997 roku wypowiedzieli się o ostatnich remasterach gry, które są dostępne na Nintendo Switch oraz w bibliotece Game Pass. I tak projektant oryginału, David Doak, cieszy się z wydania odświeżonych wersji produkcji. Odczuwa jednak żal, że do tworzenia ich nie zaproszono deweloperów stanowiących trzon studia Rare ponad 20 lat temu.
Oczywiście cudownie widzieć GoldenEye 007 wydane ponownie i mam nadzieję, że ludzie będą się z nim dobrze bawić!. Ale tak, trochę szkoda, że nie zostaliśmy zaproszeni (do tworzenia gry).
David Doak
Były kompozytor studia – Graeme Norgate – dodaje, że smutno mu z powodu zlecenia GoldenEye dla Switcha i Xboxa dwóm różnym zespołom. Sugeruje on, że można było „zebrać stary zespół z powrotem na jeszcze jeden koncert”.
Przypomnijmy, że remastery GoldenEye 007 na różne platformy zostały przygotowane oddzielnie. Nintendo stworzyło wersję na Switcha wewnątrz własnych struktur. W przypadku Xboxów grę odświeżyło za to studio Code Mystics.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.