W miniony weekend do sieci wyciekło masę gameplayów z GTA 6, które pokazały m.in. napad na sklep, przełączanie się między bohaterami, czy ucieczkę przed policją. Jak wynikało ze źródeł, materiały te były zarejestrowane jeszcze w 2019 roku, a więc wtedy, gdy nowa odsłona gangsterskiej serii znajdowała się w fazie pre-alpha. Nie każdy z graczy to zauważył i wielu krytykuje Rockstar Games za oprawę graficzną, a w międzyczasie w obronie amerykańskich twórców stają inni deweloperzy.
GTA 6 będzie wyglądało lepiej – to pewne
Społeczność mylnie uważa, że oprawa graficzna to jeden z elementów, którzy projektanci powinni dopracować w pierwszej kolejności. Świetnie ukazuje to Paul Ehreth, twórca produkcji Control, który postanowił udostępnić na Twitterze wycinek z przygody Jesse Faden – pochodzi on z wczesnej wersji tworzenia gry, o czym świadczą przede wszystkim puste, niewypełnione zawartością lokacje.
Dość ciekawie wygląda to również w przypadku God of War, który na potrzeby Santa Monica Studio otrzymał prototyp ukazujący walkę z Baldurem, jednym z pierwszych bossów. W tym przypadku jedynymi dopracowanymi elementami wydają się być animacje i wygląd głównego bohatera.
Sprawdź także: Jaki dysk SSD do laptopa?
Twórcy stają w obronie Rockstar Games i swoimi ruchami chcą pokazać, że oprawa wizualna nie jest najważniejszym czynnikiem w trakcie alphy, podczas której odbywają się przede wszystkim testy mechanik.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.