GTA 6 jest krytykowane za grafikę – twórcy stają w obronie Rockstar Games, pokazując początki swoich projektów

GTA 6

W miniony weekend do sieci wyciekło masę gameplayów z GTA 6, które pokazały m.in. napad na sklep, przełączanie się między bohaterami, czy ucieczkę przed policją. Jak wynikało ze źródeł, materiały te były zarejestrowane jeszcze w 2019 roku, a więc wtedy, gdy nowa odsłona gangsterskiej serii znajdowała się w fazie pre-alpha. Nie każdy z graczy to zauważył i wielu krytykuje Rockstar Games za oprawę graficzną, a w międzyczasie w obronie amerykańskich twórców stają inni deweloperzy.

GTA 6 będzie wyglądało lepiej – to pewne

Since graphics are the first thing finished in a video game, and CONTROL won multiple awards for excellence in graphics, here is footage from the beginning of development 🙂

Full video here: https://t.co/l2g7oPhtk7
🔻 pic.twitter.com/cGnmJZXF5E

— Paul Ehreth 🔻 (@bacon_sanwich) September 20, 2022

Since graphics are the first thing finished in a video game, and CONTROL won multiple awards for excellence in graphics, here is footage from the beginning of development 🙂

Full video here: https://t.co/l2g7oPhtk7
🔻 pic.twitter.com/cGnmJZXF5E

— Paul Ehreth 🔻 (@bacon_sanwich) September 20, 2022

Społeczność mylnie uważa, że oprawa graficzna to jeden z elementów, którzy projektanci powinni dopracować w pierwszej kolejności. Świetnie ukazuje to Paul Ehreth, twórca produkcji Control, który postanowił udostępnić na Twitterze wycinek z przygody Jesse Faden – pochodzi on z wczesnej wersji tworzenia gry, o czym świadczą przede wszystkim puste, niewypełnione zawartością lokacje.

Here's a prototype for the first boss fight against Baldur in God of War (2018). Watch until the end to see the difference. This is totally normal stuff – anyone saying otherwise doesn't have a clue what they're on about pic.twitter.com/qVlMnBR74S

— Cian Maher (@cianmaher0) September 20, 2022

Here's a prototype for the first boss fight against Baldur in God of War (2018). Watch until the end to see the difference. This is totally normal stuff – anyone saying otherwise doesn't have a clue what they're on about pic.twitter.com/qVlMnBR74S

— Cian Maher (@cianmaher0) September 20, 2022

Dość ciekawie wygląda to również w przypadku God of War, który na potrzeby Santa Monica Studio otrzymał prototyp ukazujący walkę z Baldurem, jednym z pierwszych bossów. W tym przypadku jedynymi dopracowanymi elementami wydają się być animacje i wygląd głównego bohatera.

Sprawdź także: Jaki dysk SSD do laptopa?

Twórcy stają w obronie Rockstar Games i swoimi ruchami chcą pokazać, że oprawa wizualna nie jest najważniejszym czynnikiem w trakcie alphy, podczas której odbywają się przede wszystkim testy mechanik.

Niektóre odnośniki w niniejszej publikacji to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz rozwój portalu.

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Okazja ograniczona czasowo!
Z