W ubiegłym miesiącu NVIDIA udostępniła pakiet narzędzi RTX Remix, dzięki którym twórcy modyfikacji mogą własnoręcznie ulepszyć oprawę graficzną kultowych tytułów. GTA San Andreas z Path Tracingiem cieszy oko, jednak płynną rozgrywkę są w stanie zapewnić wyłącznie najszybsze komputery.
GTA San Andreas z Path Tracingiem – porównanie z oryginałem i test wydajności
Gra została uruchomiona w rozdzielczości 1440p na bardzo wysokich detalach z włączonym DLSS w trybie jakości (bez funkcji Frame Generation). Autor materiału wykorzystał jedną z najszybszych kart graficznych na rynku – NVIDIA GeForce RTX 4080.
W przypadku oryginalnej wersji GTA San Andreas liczbę klatek na sekundę ogranicza wyłącznie wydajność procesora i pamięci RAM. Na otwartej przestrzeni oraz w pomieszczeniu odnotowano odpowiednio ponad 300 i 800 FPS.
Sytuacja zmienia się diametralnie po włączeniu modyfikacji wprowadzającej Path Tracing. Choć moc układu graficznego zostaje w pełni wykorzystana, to nie w każdej lokacji udaje się utrzymać stabilne 60 FPS.
Mimo ogromnego wpływu na płynność trzeba przyznać, iż odświeżone GTA prezentuje się fenomenalnie. Oświetlenie oraz elementy otoczenia zmieniły się nie do poznania.
- Sprawdź aktualne ceny GTA San Andreas w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny GTA San Andreas w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny GTA San Andreas w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Ulepszone wizualnie San Andreas to niejedyny projekt, który warto obserwować. W ostatnich tygodniach opisywaliśmy podobne modyfikacje twrzone z myślą o Max Payne, GTA Vice City czy pierwszej odsłonie serii Tomb Raider.
Źródło: YouTube
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.