Halo Infinite pod lupą Microsoftu. Firma pyta graczy o wrażenia z gry 343 Industries

Halo Infinite

Microsoft zwolnił ostatnio bardzo wiele osób. Decyzja amerykańskiego giganta narobiła sporo zamieszania w branży i sprawiła, że wielu graczy zaczęło zastanawiać się nad przyszłością gier firmy. Wśród nich znalazło się Halo Infinite, którego twórców mocno dotknęły zwolnienia.

REKLAMA

Microsoft wypuszcza ankietę dotyczącą Halo Infinite

The new Xbox research survey about Halo Infinite #HaloInfinite pic.twitter.com/LPbrhGURk8

— Rebs Gaming (@Mr_Rebs_) January 29, 2023

The new Xbox research survey about Halo Infinite #HaloInfinite pic.twitter.com/LPbrhGURk8

— Rebs Gaming (@Mr_Rebs_) January 29, 2023

Powyżej można zobaczyć kilka pytań, które są częścią ankiety rozsyłanej właśnie do subskrybentów Xbox Research. Pierwszym z nich jest jakże sugestywne pytanie – „Czy skończyłeś już grać w Halo Infinite?”. Microsoft zdaje się mieć na celu poznanie opinii graczy na temat 343 Industries.

Biorąc pod uwagę pytania o zaufanie do dewelopera i dotrzymywanie terminów, 343i może nie wypaść najlepiej na tych ankietach. Społeczność Halo Infinite straciła cierpliwość do tego tytułu dobre pół roku temu, a jakość większych aktualizacji i sezonów nie była zadowalająca dla wielu.

Przeczytaj też: Jaki monitor do 500 zł kupić

Jaki jest cel nowej ankiety Xbox Research? Trudno powiedzieć. Gdyby Microsoft miał wyciągnąć wnioski bezpośrednio z odpowiedzi graczy, 343 Industries pewnie mogłoby zacząć martwić się o swoją przyszłość. Nowy szef studia niedawno jednoznacznie stwierdził jednak, że Halo pozostaje w rękach 343.

REKLAMA
Chcesz być na bieżąco? Obserwuj XGP.pl w Google News!

Niektóre odnośniki w niniejszej publikacji to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz rozwój portalu.

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

REKLAMA
Mega okazja! Nic, tylko brać