Iron Man od EA wciąż nie wyszedł z fazy preprodukcji. Fani pomagają deweloperom

Iron Man Electronic Arts

We wrześniu ubiegłego roku EA potwierdziło oficjalnie nad superbohaterska grą w uniwersum Marvela, w której głównym bohaterem jest Iron Man. Od tamtego czasu dowiadywaliśmy się jedynie niepotwierdzonych pogłosek, zgodne z którymi będzie to produkcja z otwartym światem, bazująca na silniku Unreal Engine 5. Po dość długim czasie oczekiwania dowiedzieliśmy się wreszcie nieco więcej na temat projektu i to od samego dyrektora generalnego Motive Studios.

Dyrektor generalny Motive Studios potwierdza, że Iron Man nadal znajduje się w preprodukcji

Iron Man
Iron Man

Patrick Klaus w najnowszej wiadomości skierowanej do oczekujących fanów od razu zaznaczając, że w ramach projektu wiele się zmieniło od ostatniego roku. W międzyczasie deweloperzy wydali Dead Space Remake, a to dopiero pozwoliło ekipie skupić się w pełni na przygodach Iron Mana.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Mimo tego deweloper podkreślił, że gra nadal znajduje się na wczesnym etapie preprodukcji, bo twórcom zależy na wypracowaniu jak najlepszych podstaw. Potem dopiero możliwe będzie solidne ich rozwijanie.

Od tego czasu [wydania Dead Space Remake — przyp. tłum.] skupiliśmy się na projekcie Iron Man, co dało nam możliwość pracy (i zabawy) z inną niezwykłą marką. Wciąż jesteśmy na wczesnym etapie preprodukcji i nie śpieszymy się, bo chcemy upewnić się, że stworzyliśmy najlepsze możliwe podstawy do rozwoju.

Patrick Klaus, dyrektor generalny Motive Studios

Jednocześnie deweloper podkreślił, że na potrzeby produkcji powstała specjalna Rada Społeczności, która skupia fanów Marvela oraz Iron Mana. Jej celem ma być dostarczanie twórcom opinii na temat tego, co powinno znaleźć się w grze i tego, jak ostatecznie powinna ona wyglądać.

Nawet na tak wczesnym etapie prac zawiązaliśmy specjalną Radę Społeczności złożoną z fanów Iron Mana i Marvela. Podobnie jak w przypadku Dead Space, będą oni dostarczać nam opinie na temat prawie każdego aspektu w procesie rozwoju.

Patrick Klaus

Wpis potwierdził też pogłoski zgodnie z którymi Iron Man faktycznie powstanie na silniku Unreal Engine 5. Klaus tłumaczy, że podyktowane to było chęcią stworzenia czegoś naprawdę wyjątkowego. Dzięki temu deweloperzy będą bowiem mogli pracować nad „magią”, którą zapewne dostarczą graczom.

Przeczytaj też: Laptop gamingowy do 8000 zł

Mimo wielu pozytywnych wieści, trzeba liczyć się z tym, że na premierę tej gry przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. Nie wiadomo dokładnie ile, ale biorąc pod uwagę, że gra znajduje się w preprodukcji, to trzeba spodziewać się jeszcze kilku lat oczekiwania. Mimo wszystko warto trzymać kciuki za projekt Motive Studios, bo Iron Man rzeczywiście zasługuje na porządnie zrobiona grę AAA.

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
KAPITALNA OKAZJA
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.