Santa Monica Studio nie oszczędza na reklamach God of War: Ragnarok. Trudno się dziwić, skoro tytuł został świetnie odebrany przez recenzentów. Na szczęście studio nie zapomina o przekazie swojej produkcji, czego efektem jest nowy, krótki spot reklamowy.
„Każdy tata jest półbogiem” – polska reklama God of War: Ragnarok przedstawia relacje ojców i synów zgodnie z duchem gry
Na kanale Playstation Polska opublikowano reklamę, o tytule „Każdy tata jest półbogiem”, która nawiązuje do głównego motywu gry (a właściwie całej nordyckiej sagi) — więzów między rodzicem, a jego dzieckiem. Trwa 30 sekund i jest ekskluzywna dla Polski. Jej opis na kanale YouTube świetnie podsumowuje cały zamysł:
„Ojcostwo zmienia zwykłych śmiertelników w herosów. Każdy tata jest półbogiem.„
Krótka historia zawarta w reklamie opowiada o nastolatku i jego relacji z ojcem, która w wielu momentach przypomina tą Kratosa oraz Atreusa. Zaczyna się słowami „czasem myślę, że nie jesteś człowiekiem”, by dojść do puenty „każdy tata jest półbogiem”, a sceny z życia chłopaka przeplatają się z fragmentami, gdzie widzimy growych bohaterów. Wzruszające, przekazujące ważny morał i pozbawione niepotrzebnych formułek sprzedażowych.
Zobacz też: Jaki telewizor wybrać
God of War Ragnarok miało premierę 9 listopada 2022 roku na PS4 i PS5. W Polsce produkcja spotkała się z problemami dotyczącymi wersji językowej, które ostatecznie zostały zażegnane. Ostatecznie produkcja została gorąco przyjęta, będąc nominowaną do tytułu gry roku zarówno przez Golden Joysticks, jak i The Game Awards.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.