Twórcy Payday pracują nad grą w znanym uniwersum! Project Baxter ma szansę rozwiązać problemy studia

Starbreeze Project Baxter

Starbreeze Entertainment nie ma ostatnio dobrej passy. Twórcy Payday nie zebrali zbyt wielu pochlebnych opinii po premierze trzeciej części serii. Wpływ na to miał fatalny stan techniczny gry na premierę, a na dodatek aktualizacje, które miały załatać problemy, wychodziły z bardzo dużymi opóźnieniami. Teraz jednak szczęście na nowo może uśmiechnąć się do deweloperów. Studio właśnie ogłosiło oficjalnie, że pracują nad nową grą osadzoną w uniwersum Dungeons & Dragons, o nazwie kodowej Project Baxter.

Project Baxter — twórcy Payday sięgają po uniwersum Dungeons & Dragons

Starbreeze
Logo Starbreeze

Starbreeze Entertainment podało na swojej stronie internetowej oficjalny komunikat, w którym poinformowało, że pracują nad grą w uniwersum Dungeons & Dragons. Project Baxter, bo taką nazwę kodową otrzymał projekt, wykorzysta doświadczenie deweloperów w projektowaniu gier wieloosobowych, nastawianych na kooperację. Gra w swoim założeniu ma być usługą, wspólnie rozwijaną razem ze społecznością fanów. Tytuł powstaje na silniku Unreal Engine 5, co ma zapewnić fenomenalne wrażenia wizualne.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Trudno sobie wyobrazić lepszą współpracę niż Dungeons & Dragons i Starbreeze — obie firmy swoją ideę opierają na współpracy i zaangażowanej społeczności, możliwości „grania po swojemu” i niesamowitej regrywalności.

Tobias Sjögren, dyrektor generalny Starbreeze Entertainment

Trzeba deweloperom oddać, że wybrali bardzo dobry moment na ogłoszenie swojego projektu. Po ostatnich sukcesach gry Baldur’s Gate 3 wielu graczy chętnie patrzy w kierunku gier osadzonych w uniwersum Dungeon’s & Dragons, a to może zapewnić studiu wielu fanów już na starcie.

Zobacz też: Najlepsze najtańsze gry na Steam

Project Baxter jest planowany na 2026 rok. Ma być on dostępny na wszystkich najważniejszych platformach i zaoferuje rozgrywkę międzyplaftormową.

O autorze
Igor Twardowski
Redaktor działów Newsy & Promocje

Niespełniony filmoznawca i scenarzysta, który pierwsze kroki w grach stawiał w Tomb Raider II i pierwszym Diablo. Miłośnik Gothica i Heroesów. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
TYLKO DO 31.12!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.