Posiadaczy Xboxów Series X|S z pewnością rozsierdził fakt, że Redfall na sprzęcie Microsoftu będzie działał początkowo tylko w 30 klatkach na sekundę. Pudełkowe wydania gry na pierwszą z tych konsol naturalnie trzeba było wyprodukować i dostarczyć odpowiednio wcześniej. Problem w tym, że na odwrocie przynajmniej niektórych z nich umieszczono informację o 60 FPS, co zostało skorygowane za pomocą… naklejek.
Pudełkowe wydanie Redfall na Xbox Series X|S z naklejką informującą o 30 FPS w grze
Do informacji o dosyć komicznym sposobie na wyjaśnienie wzmianki o 60 FPS w pudełkowych wydaniach Redfall na Xbox Series X dotarł dziennikarz Jez Corden. Okazuje się bowiem, że na ich odwrocie umieszczono naklejkę ze sprostowaniem o działaniu gry wyłącznie w 30 FPS w momencie premiery.
Ciężko stwierdzić, czy takie rozwiązanie dotknie pudełek sprzedawanych w większości krajów – lokalne wydania mogą się między sobą różnić, zwłaszcza jeżeli chodzi o tył okładki. Nie wiadomo też, czy zostało ono wprowadzone przez konkretnego sprzedawcę, czy też może był to pomysł wydawcy.
Zobacz też: Mody do Farming Simulator 2019
- Sprawdź aktualne ceny Redfall w G2A NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Redfall w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Redfall w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Redfall w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Tak czy inaczej, jest to dosyć niecodzienna sytuacja. Być może dopiero w okolicach ukończenia prac nad Redfall deweloperzy zauważyli, że gra ma problemy z 60 klatkami na Xboxach i nie było czasu, aby wycofać wyprodukowane już pudełka z obiegu. Mogło też dojść do zwykłego błędu w komunikacji pomiędzy nimi a Bethesdą, która jest wydawcą tytułu.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.