Poza takimi premierami jak Baldur’s Gate 3 czy Starfield triumfy popularności święci jeszcze jedna, ale absolutnie niespodziewana produkcja — Sea of Stars. Już dzień po premierze twórcy informowali, że gra sprzedała się w 100 tysiącach egzemplarzy, co było naprawdę świetnym wynikiem. Aktualizacja danych sprzedażowych przyniosła jednak informacje, której nie zakładali sami deweloperzy.
Sea of Stars w tydzień przegoniło roczne prognozy deweloperów
Na oficjalnym koncie gry w serwisie Twitter/X pojawiła się informacja, że Sea of Stars w zaledwie tydzień sprzedało się w ponad 250 tysiącach egzemplarzy. Ten ćwierćmilionowy rezultat jest o tyle imponujący, że twórcy spodziewali się takich wyników dopiero po roku od premiery.
Zapewne duża w tym zasługa pozytywnych recenzji, które zgarnęła najnowsza produkcja Sabotage Studio. Recenzenci doceniali najczęściej nie tylko sam pomysł na produkcję, ale także wykonanie, za które tytuł ten zgarniał nawet maksymalne noty.
Przeczytaj też: Ranking telewizorów 55 cali
- Sprawdź aktualne ceny Sea Of Stars w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Sea Of Stars w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Sea Of Stars w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Warto też w tym miejscu zaznaczyć, że osoby, które zapałały do Sea of Stars sympatią mogą spodziewać się DLC, które majaczy już na horyzoncie. W ostatnim wywiadzie jeden z deweloperów przyznał, że część studia została oddelegowana do prac nad rozszerzeniem, które wzbogaci i tak fascynującą rozgrywkę.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.