Nie da się ukryć, że obecny rok dla Microsoftu jest wyjątkowo mocny, a świadczyć o tym mogą chociażby liczby przedstawione w najnowszym raporcie finansowym. Pośród czynników odpowiedzialnych za ten sukces wymienia się głównie premierę Starfield. Okazuje się, że produkcja od Bethesdy miała swój wkład także w jeszcze jedną dziedzinę działania Xboxa.
Sukces Starfield znalazł odzwierciedlenie także w liczbie subskrybentów Xbox Game Pass
Zgodnie z informacjami przekazanymi przez Satyę Nadellę podczas wideokonferencji z inwestorami, Starfield wygenerował największą liczbę subskrybentów Xbox Game Pass w ciągu jednego dnia od początku istnienia tego abonamentu. Jest to więc kolejne potwierdzenie, że najnowsza produkcja Bethesdy okazała się największym tytułem first-party w portfolio Microsoftu od lat.
Pewne potwierdzenie tego mogliśmy zaobserwować już przy okazji samej premiery, kiedy to pakiet z edycją zapewniającą wczesny dostęp do gry stało się najchętniej kupowaną pozycją w Xbox Store. Zdecydowana większość osób, która zdecydowała się na zakup, ulepszała w ten sposób wersję znajdującą się w abonamencie Xbox Game Pass.
Przeczytaj też: Ranking telewizorów 50 cali
Ostatecznie więc premiera Starfield to jedno z najważniejszych wydarzeń w historii Xboxa, które zapewniło Microsoftowi spory napływ nowych graczy. Nic w tym dziwnego, bo produkcja ta jeszcze przed premierą była niezwykle wyczekiwana.
- Sprawdź aktualne ceny Starfield w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Starfield w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Starfield w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Czy w przyszłości gigant z Redmond doczeka się podobnej premiery? Zapewne tak, ale na to trzeba będzie pewnie trochę poczekać.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.