Skull and Bones zostało szerzej przedstawione na początku lipca, a kilka dni później podano chociażby ceny poszczególnych wersji produkcji. Spora część graczy nawet nie próbowała ukrywać swój sceptycyzm, który zrodził się po prezentacji pirackiej gry. Do pieca dołożyła teraz redakcja Kotaku.
Mechanikom w Skull and Bones ma brakować głębi
W raporcie zagranicznej redakcji możemy przeczytać o tym, że nawet sami deweloperzy opracowujący Skull and Bones nie mogą uwierzyć w to, aby owa pozycja miała odnieść jakikolwiek sukces na rynku. Jeden z twórców uważa ponadto, że w grze nie ma zbyt wielu mechanik czy innych treści poza tymi, które zostały przedstawione w trakcie lipcowego pokazu.
Sprawdź także: Najlepsze mody do Minecraft
Co więcej, tajemniczy deweloper mówi, że większości rozwiązań po prostu brakuje głębi, która zachęciłaby do ciągłej rozgrywki. To, jak wypada Skull and Bones dowiemy się 8 listopada 2022 roku, ponieważ na ten dzień zapowiedziana jest premiera gry Ubisoftu.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.