The Last of Us Part 1 pozwoli fanom wyrazić swoją miłość do gier PlayStation

The Last of Us Part 1

Premiera The Last os Us Part 1 zbliża się wielkimi krokami. Jakiś czas temu do sieci trafiło kolejne porównanie, dzięki któremu zainteresowani mogli zobaczyć, jakie zmiany w oprawie wizualnej zaoferuje nadchodzący remake. Tymczasem okazuje się, że odświeżona wersja przygód Joela i Ellie pozwoli fanom wyrazić swoją miłość do gier PlayStation.

REKLAMA

W The Last of Us Part 1 pojawią się stroje inspirowane innymi produkcjami PlayStation

pic.twitter.com/BOwpi92KZn

— Naughty Dog Central (@NaughtyNDC) August 21, 2022

pic.twitter.com/BOwpi92KZn

— Naughty Dog Central (@NaughtyNDC) August 21, 2022

W The Last of Us Part 1 gracze będą mogli założyć bohaterom alternatywne stroje, a deweloperzy z Naughty Dog zadbali o kilka smaczków, które powinny przypaść do gustu wszystkim miłośnikom PlayStation. Użytkownicy otrzymają bowiem możliwość ubrania Ellie w koszulki, na których widnieją grafiki inspirowane markami należącymi do japońskiej firmy.

Zainteresowani będą mogli wybrać stroje nawiązujące m.in. do takich tytułów jak God of War: Ragnarok, Ghost of Tsushima, Uncharted 4: Kres złodzieja czy też Uncharted: Zaginione Dziedzictwo. Naughty Dog nie zapomniało też o nieco starszych markach PlayStation w postaci Sly Cooper oraz Ressistance.

Zobacz też: Najlepsze soundbary do telewizora

The Last of Us Part 1 zadebiutuje na PlayStation 5 już 2 września. Odświeżona wersja produkcji Naughty Dog w późniejszym terminie ma pojawić się także na komputerach osobistych. Niestety na ten moment dokładna data premiery gry na PC nie jest znana.

REKLAMA
Chcesz być na bieżąco? Obserwuj XGP.pl w Google News!

Niektóre odnośniki w niniejszej publikacji to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz rozwój portalu.

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

REKLAMA
Zobacz jak oszczędzić na abonamencie!