Fatshark przeprowadził w listopadzie bardzo skuteczną kampanię marketingową swoich gier. Miesiąc rozpoczęto od ogłoszenia serii wydarzeń z okazji zbliżającej się premiery Warhammer 40,000: Darktide. Na zebranie uwagi graczy najlepiej zadziałało rozdanie za darmo Vermintide 2.
Warhammer 40,000: Darktide kolejnym sukcesem Fatshark
Fatshark zdecydowało się podzielić premierę Warhammera 40,000: Darktide na dwie części. Oficjalny debiut pełnej wersji odbędzie się 30 listopada. Od kilku dni posiadacze preorderów mogą ogrywać jednak ten tytuł w formie bety, zanim położy na nich ręce reszta społeczności.
Dobra wiadomość jest taka, że rekord graczy online na Steamie wynosi aktualnie ponad 79 tysięcy. Jest to świetny wynik, biorąc pod uwagę 24 tysiące pierwszego Vermintide oraz 100 tysięcy Vermintide 2 (po tym, jak rozdano grę za darmo). Niestety Darktide ma aktualnie tylko 67% pozytywnych recenzji.
Przeczytaj też: Najlepsze mody do World of Tanks
Wczesny dostęp jasno daje do zrozumienia, że zainteresowanie Warhammerem 40,000: Darktide jest bardzo duże. Setki tysięcy graczy zdecydowały się wziąć udział w becie gry. Recenzje na razie nie są jednak najlepsze i może to wpłynąć na zakup pełnej wersji gry.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.