Niedawno poznaliśmy przybliżony termin premiery Spider-Man 2 – tytułu ekskluzywnego, na który czeka chyba każdy posiadacz PS5. Jak przekazał nam ostatnio prezes Sony Interactive Entertainment, gra jest tworzona na najnowszej konsoli Sony bez pójścia na żadne kompromisy. Możemy więc spodziewać się oprawy wizualnej stojącej na naprawdę wysokim poziomie.
Prezes Sony Interactive Entertainment obiecuje: Spider-Man 2 będzie oferował „piękną grafikę”
Prezes Sony Interactive Entertainment Jim Ryan udzielił ostatnio wywiadu japońskiemu serwisowi Famitsu. Obiecał w nim, że Spider-Man 2 zawiesi wysoko poprzeczkę w kwestii oprawy audiowizualnej i ogólnych wrażeń z rozgrywki.
Marvel’s Spider-Man 2, jest tworzony wyłącznie na PS5, więc deweloperzy nie poszli na żadne kompromisy. Poprosiliśmy ich, by skupili się na maksymalnym wykorzystaniu funkcji PS5 i stworzeniu najlepszego dzieła. W rezultacie otrzymaliśmy informacje zwrotne od fanów gry, że wygląda na to, że będą mogli cieszyć się naprawdę piękną grafiką i wspaniałymi wrażeniami.
Jim Ryan
Deweloper gry – studio Insomniac – ma już spore doświadczenie z architekturą konsol PlayStation, więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że rzeczywiście uda mu się wykorzystać pełny potencjał PS5. Wtedy pewne będzie, że Spider-Man 2 zaoferuje graczom niezapomniane wrażenia pod względem grafiki.
Zobacz też: Tablet do gier – najlepsze modele
- Sprawdź aktualne ceny PlayStation 5 w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny PlayStation 5 w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny PlayStation 5 w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Spider-Man 2 ma zadebiutować już jesienią 2023 roku wyłącznie na PS5. Fani oczekujący na ten tytuł mogą w międzyczasie zapoznać się z będącym jego prequelem komiksem, który został udostępniony za darmo.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.