Deweloperzy z GSC Game World zdecydowanie nie mają łatwo w ostatnich miesiącach. Najpierw z powodu inwazji Rosji na Ukrainę wstrzymano pracę nad grą STALKER 2, następnie rosyjscy hakerzy doprowadzili do poważnych wycieków, a dodatkowo jakiś czas temu w praskiej siedzibie studia wybuchł pożar. Teraz jednak twórcy są gotowi, aby podzielić się kolejnymi szczegółami dotyczącymi STALKER-a 2.
Pojawiły się nowe szczegóły dotyczące gry STALKER 2
Redakcja Gamersky przeprowadziła ostatnio rozmowę z przedstawicielami GSC Game World. Z wywiadu możemy dowiedzieć się między innymi, że główny wątek fabularny w grze STALKER 2 ma trwać około 40 godzin. Ponadto produkcja ma zaoferować cztery różne zakończenia, a wykonywanie zadań pobocznych również wpłynie na historię.
Fabuła gry to nieliniowa historia z ogromną zawartością. Zachowanie gracza w grze wyznaczy konkretny kierunek fabuły, a fabuła jest bardzo rozbudowana. Nie można poznać wszystkich historii za jednym razem, bo gracz może poznać różne konsekwencje swoich decyzji. Główny wątek fabularny trwa około 40 godzin.
GSC Game World
Twórcy wspomnieli także o wersji gry na konsolę Xbox Series X. STALKER 2 ma otrzymać dwa tryby obrazu – wydajność i jakość. Celem deweloperów jest natomiast osiągnięcie 60 klatek w trybie wydajności. Jeżeli zaś chodzi o premierę gry, GSC Game World wciąż pracuje nad ulepszeniem produkcji i nie podało dokładnej daty debiutu.
Ostateczne dopracowanie gry zajmie trochę czasu. Chcemy jak najszybciej wynieść naszą produkcję na najwyższy poziom. Jednakże ze względu na rozmiar i złożoność otwartego świata istnieje tysiące szczegółów, które mogą pójść nie tak. Wykorzystujemy czas na naprawę. Produkt jest dopracowywany. Twórcy gier nigdy nie mają dość czasu i trudno powiedzieć, jak blisko jesteśmy prawdziwego „ukończenia” gry.
GSC Game World
Zobacz też: Smartfon do 2000 zł
Deweloperzy zaznaczają również, że praca Unreal Engine 5 pozwala zaprezentować „ogromny, płynnie otwarty świat”. STALKER 2 ma również posiadać opcje manualnego i automatycznego zapisu, a w trakcie rozgrywki można wykonywać ataki z ukrycia. Zainteresowanym produkcją pozostaje zatem trzymać kciuki za studio i wyczekiwać kolejnych komunikatów ze strony twórców.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.