Cyberpunk 2077 został „wyróżniony” w nowojorskim „Muzeum Porażki”. Niechlubne miejsce polskiej produkcji

Cyberpunk 2077 Keanu bug

Cyberpunk 2077, jak wiadomo, nie zaliczył najlepszego startu do tego stopnia, że gra na kilka dni po premierze została usunięta z PS Store. Warto zaznaczyć jednak, że od premiery minęły ponad 2 lata, a w tym czasie CD Projekt RED intensywnie pracowało nad poprawą swojej gry. Niestety to nie uchroniło Cyberpunka 2077 przed znalezieniem się w „Muzeum Porażki” w Nowym Jorku.

Cyberpunk 2077 znalazł się w „Muzeum Porażki” za liczne błędy i glitche

Cyberpunk 2077 Muzeum Porażki Reddit
Zdjęcie opisu Cyberpunka 2077 zrobione przez użytkownika p4ul1023

Premiera Cyberpunk 2077 odbyła się 10 grudnia 2020 roku i nie da się ukryć, że nie na taki start liczyli „Redzi”. Produkcja zawierała masę bugów oraz glitchy, które zdecydowanie utrudniały rozgrywkę. Przez ostatnie 2 lata historia V została poprawiona, a na daną chwilę prezentuje się znakomicie m.in. dzięki trybowi ray tracing. Tymczasem jednak gra znalazła się w „Muzeum Porażki” — jak możemy przeczytać — za „zbyt duże rozczarowanie”.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

W Museum of Failure w Nowym Jorku możemy zobaczyć wystawę ponad 159 produktów, które z jakiegoś powodu zasłużyły, aby zostać nazwane porażką, np. rejs Titanica, czy Nintendo Power Glove. Podczas niedawnej wizyty jeden z użytkowników Reddita podzielił się ciekawym znaleziskiem, gdyż wśród największych klap ludzkości według twórców ekspozycji znalazł się Cyberpunk 2077. W uzasadnieniu umieszczenia produkcji CD Projekt RED w tym niechlubnym miejscu:

„Uwielbiane polskie studio CD Projekt Red zapowiadało i nakręcało na tę grę przez prawie dekadę. W społeczności graczy był to najbardziej oczekiwany tytuł roku, jeśli nie stulecia. Promując grę w 2019 roku, gwiazdor Keanu Reeves powiedział, że uczucie chodzenia po ulicach przyszłości, naprawdę zapierało dech w piersiach. Niestety, ogromny rozgłos doprowadził do wielkiego rozczarowania. Gra nie była tak spektakularna, jak oczekiwano od początku. Produkcja zawierała pełno błędów i glitchy, w tym małych drzewek pokrywających podłogi budynków, czołgów spadających z nieba i postaci bez spodni podczas jazdy na motocyklach. Chociaż szczerze mówiąc, nie zdziwiłoby nas, gdyby to ostatnie było zgodne z tym, co wydarzy się w 2077 roku, biorąc pod uwagę, w jakim kierunku zmierza świat. Wściekli fani żądali zwrotu pieniędzy, a sprzedawcy zaprzestali sprzedaży gry online”.

Opis Cyberpunka 2077 w Museum of Failure

Co tu dużo kryć, jest to zdecydowanie niechlubne wyróżnienie dla polskiej produkcji, tym bardziej że Cyberpunk 2077 przeszedł naprawdę długą drogę, a w ostatnim czasie fani wyczekują fabularnego DLC — Phantom Liberty.

Zobacz też: Gry symulatory

Na koniec przypomnijmy, że Cyberpunk 2077: Phantom Liberty zostanie zaprezentowane podczas Summer Game Fest. Największe DLC w historii studia ukaże się na PC, Xboxy Series X|S oraz PlayStation 5.

O autorze
Magda Żugier
Autor

Pierwsze kroki w świecie gier stawiała budując drogi w Faraonie czy pływając statkiem w Sea Dogs. Nie przepada za multiplayerami, za to kocha gry z długą fabułą, ale specjalne miejsce na jej półce zawsze zajmuje FIFA. Jeśli nie gra na konsoli, słucha muzyki lub gra na gitarze. Pewnego dnia wystąpi w Masterchefie.

Liczba wpisów: 190 (w redakcji od 14.03.2023)

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
TYLKO DO 31.12!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.