Silent Hill 2 Remake w pewnych miejscach będzie inny od oryginału. Deweloper wyjaśnia różnice

Silent Hill 2 Remake

Od momentu prezentacji na State of Play, Silent Hill 2 Remake jest na ustach całej branży gamingowej. W sieci pojawił ponad 13-minutowy gameplay z gry, który pozwolił przyjrzeć się bliżej dziełu Bloober Team. Spostrzegawczy fani od razu wychwycili drobne zmiany w wersji odświeżonej w stosunku do oryginału, do czego odniósł się także sam deweloper gry.

Zmiany w dialogach oraz różnice w gameplayu Silent Hill 2 Remake wyjaśnione przez Bloober Team

Zwiastun Silent Hill 2 Remake

Mateusz Lenart, dyrektor kreatywny w Bloober Team pracujący nad remakiem Silent Hill 2, zdradził sporo szczegółów na temat różnic, jakie pojawią się pomiędzy nową a oryginalną wersją gry. Przede wszystkim w remaku pojawią się delikatnie zmienione linie dialogowe wypowiadane przez bohaterów. Różnica ta umotywowana jest użyciem nowszej technologii wykorzystywanej do ukazania emocji postaci oraz chęcią dodania większej ilości niuansów do relacji pomiędzy bohaterami.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Główni bohaterowie oryginalnej historii, James i Maria, również znajdują się w centrum naszego remake’u. Zachowano ich łuk emocjonalny, przywiązując dużą wagę do ukazywania emocji za pomocą technologii przechwytywania ruchu. Dzięki temu możemy częściej stosować techniki „pokaż, nie mów”, dlatego niektóre dialogi zostały nieco zmienione, aby dodać dodatkową warstwę niuansów do dynamiki postaci.

Mateusz Lenart, dyrektor kreatywny w Bloober Team

Oprócz fabuły, Silent Hill 2 Remake doczeka się także zmian w gameplayu. James zostanie wyposażony w nowe możliwości walki z przeciwnikami, a sami adwersarze również doczekają się nowych ruchów, których nie posiadali w wersji pierwotnej.

Walka w remaku została zaprojektowana tak, aby umożliwić szerszą gamę podejść – arsenał działań gracza został rozszerzony, zachowując jednocześnie poczucie poruszania się jako osoba niedoświadczona w walce.

Mateusz Lenart, dyrektor kreatywny w Bloober Team

Powyższe zmiany nie powinny znacząco wpłynąć na odbiór fabuły kultowego klasyka. Bardziej koncentrują się na niuansach, które między innymi wymuszone zostały współczesnym podejściem do tworzenia gier. Jak całość wyjdzie w praktyce, to okaże się 8 października 2024 roku, kiedy to SIlent Hill 2 Remake zadebiutuje na rynku.

Źródło: Gaming bolt

O autorze
Herbert Friedel
Redaktor działu Newsy

Gracz od małego. Urodzony konsolowiec. Wychowany na sprzęcie Sony, ale obecnie jego życie maluje się w barwach niebiesko–czerwono–zielonych. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
ŚWIETNA PROMOCJA
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.