Do premiery God of War Ragnarok zostało niewiele ponad dwa tygodnie, a pierwsze redakcje dzielą się już ogólnymi wrażeniami z rozgrywki. Poza słowami uznania dla widowiskowej historii, która zapewne zachwyci wielu grających, przekazywana jest też jedna bardzo ważna informacja. Produkcja ta ma obsługiwać aż cztery tryby graficzne.
God of War Ragnarok da wybór pomiędzy jakością a wydajnością
Jak donosi wiele portali, God of War Ragnarok będzie obsługiwać aż cztery tryby graficzne, oferujące zróżnicowane poziomy jakości i wydajności. Gracze będą mogli sami zadecydować czy bardziej zależy im na stałej ilości klatek, czy też na wyższej rozdzielczości grafiki. Wspomniane ustawienia prezentują się następująco:
- Rozdzielczość — 4K i maksymalnie 30 kl./s
- Wydajność — Zablokowane 60 kl./s
- Rozdzielczość z większą liczbą FPS — 4K i maksymalnie 40 kl./s
- Wysoka wydajność — Maksymalnie 120 kl./s
Warto w tym miejscu dodać, że dwa ostatnie tryby wymagają do działania posiadania portu HDMI 2.1. Na szczęście coraz więcej telewizorów do PS5 posiada już takie złącza.
Przeczytaj też: Przystawka Smart TV- najlepsze modele
Bez wątpienia jest to bardzo dobra wiadomość, zwłaszcza w obliczu ostatnich kontrowersji wokół Gotham Knights i A Plague Tale Requiem, które posiadały na PS5 i Xboxach Series X|S tylko jeden tryb wydajności obsługujący jedynie 30 kl./s. Jak widać, Santa Monica Studio przyłożyło się do optymalizacji, co zapewne zostanie docenione przez wielu posiadaczy PlayStation 4 i 5, którzy już 9 listopada 2022 roku ruszą wraz z Kratosem i Atreusem w podróż przez wszystkie Dziewięć Światów.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.