W zeszłym roku Microsoft był regularnie krytykowany za brak większych premier. Kilka miesięcy po świetnym debiucie God of War Ragnarok pod ostrzałem znajduje się Sony. Wielu fanów liczyło, że momentem na zapowiedź jakiejś nowości będzie Super Bowl LVII.
Spot reklamowy PlayStation podczas Super Bowl LVII
Reklamy podczas Super Bowl są od lat jedną z największych atrakcji całego wydarzenia. Możliwość zareklamowania swoich produktów kosztuje w tym czasie ogromne pieniądze i kiedy firma decyduje się na taką inwestycję, często ma coś ciekawego do pokazania.
Komentarze w sieci wskazują na to, że niektórzy spodziewali się podobnego podejścia ze strony PlayStation. W końcu niedawno mówiło się o przygotowaniach Japończyków do nowych eventów i potencjalnej zapowiedzi kolejnych projektów. Niestety spot reklamowy PlayStation był krótki i nie dostarczył graczom żadnych niespodzianek. Dostaliśmy jedynie standardową reklamę kilku najpopularniejszych produkcji na PS5.
Przeczytaj też: Najlepsze darmowe gry na Steam
Nie oznacza to oczywiście, że Sony od premiery God of War Ragnarok nie robi zupełnie nic. Bardzo duże wydarzenie czeka w końcu zaraz fanów wirtualnej rzeczywistości. Nieco ponad tydzień dzieli nas od debiutu PlayStation VR2 oraz wielu stworzonych z myślą o tym sprzęcie gier.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.