Niedługo po premierze wyczekiwanego Baldur’s Gate 3 pojawiły się pierwsze problemy zgłaszane przez graczy. Okazuje się, że część z fanów nie mogła zapisać stanu gry, co oczywiście powodowało niemałą irytację, ale szybko spotkało się z reakcją ze strony twórców. Baldur’s Gate 3 otrzymało już pierwszą popremierową łatkę eliminującą jeden z najważniejszych bugów.
Pierwszy hotfix do Baldur’s Gate 3 eliminuje poważny bug związany z zapisami gry
Już w pierwszy weekend po premierze Baldur’s Gate 3 do gry trafiła łatka eliminująca długą listę błędów. Poprawek jest około 150, jednak najważniejszą jest z pewnością ta związana z problemami z zapisem gry. W ramach przypomnienia synchronizacja danych powodowała zawieszanie się gry, przez co gracze nie mogli ani zapisać, ani wczytać stanu rozgrywki.
Jak się okazuje, problemy z zapisami powodowała funkcja cross-save. Larian Studios postanowiło na ten moment wyłączyć tę opcję – do premiery Baldur’s Gate 3 na PlayStation 5 zostało jeszcze sporo czasu, a zespół zapewnia, że przywróci prawidłowo działającą funkcję. Reszta poprawek, które wprowadza pierwszy hotfix, dotyczy głównie przerywników filmowych.
Zobacz też: Darmowe gry na Xbox Series X|S
- Sprawdź aktualne ceny Baldur's Gate 3 w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Baldur's Gate 3 w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Baldur's Gate 3 w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Baldur’s Gate 3 zaliczyło wyjątkowo mocny start. Gratulacje spływały z wielu stron, w tym od polskich deweloperów, a oceny graczy i krytyków wskazywały na bardzo solidny tytuł. Jak widać Larian zadbał o dobry stan techniczny produkcji, dzięki czemu w grze jednocześnie bawiło się nawet 400 tysięcy osób.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.