W ostatnim czasie musieliśmy zmierzyć się z podwyżkami cen Xbox Game Pass. Niemniej abonament i tak ma zarobić prawdziwe krocie – nawet jeśli część użytkowników z niego zrezygnuje. Tak przynajmniej wskazują dotychczasowe analizy.
Xbox Game Pass ma zarobić ponad 5 miliardów dolarów
Nawet pomimo ostatnich podwyżek można uznać, że Xbox Game Pass to prawdziwy hit. Wśród posiadaczy konsol Xboxa to istny must-have, który zezwala na zagranie w szereg naprawdę interesujących tytułów.
Potwierdzają to również analizy. Według firmy Ampere Analysis abonament ten wygeneruje w 2025 roku aż prawie 5,5 miliarda dolarów zysku, co przekłada się na kwotę sięgającą ponad 21 miliardów złotych.
Z całą pewnością wpływ na te szacunki ma spodziewane dodanie do abonamentu gier z biblioteki Activision Blizzard. Już teraz znajdziemy tam Diablo 4, a wkrótce trafi tam również Call of Duty Black Ops 6. Mówi się też o innych produkcjach z kolekcji tej firmy, które wzmocnią bogatą bibliotekę usługi.
Dlatego też można uznać, że przyszłość rysuje się dla Xbox Game Pass w kolorowych barwach. Miejmy nadzieję, że nie będzie się to wiązać z kolejnymi podwyżkami cen.
- Sprawdź aktualne ceny Xbox Series X w Media Expert NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Xbox Series X w RTV EURO AGD
- Sprawdź aktualne ceny Xbox Series X w Media Markt
- Sprawdź aktualne ceny Xbox Series X na Allegro
Przy okazji przypomnijmy, że z naszymi poradnikami nadal można kupić Xbox Game Pass Ultimate w sporo niższej cenie. To ostatni gwizdek, aby skorzystać z tej promocji.
- 3 lata Xbox Game Pass Ultimate za 400 zł (szczególnie polecamy ❤️)
- Przedłużenie Xbox Game Pass Ultimate 78% taniej dla AKTUALNYCH UŻYTKOWNIKÓW (szczególnie polecamy ❤️)
- 270 dni Xbox Game Pass Ultimate za 110 zł
- 540 dni Xbox Game Pass Ultimate za 175 zł
- 750 dni Xbox Game Pass Ultimate za 255 zł
Źródło: Pure Xbox
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.